'2020 was een bijzonder jaar'

“2020 was een bijzonder jaar. We hebben enorm veel veerkracht gezien bij Rotterdammers. Zij moeten, ook in deze tijd, de dienstverlening krijgen die zij nodig hebben. Daarom zijn we bijvoorbeeld met videobellen gestart. De digitale balie.

'2020 was een bijzonder jaar'

En hebben we bij 14 010 de openingstijden verruimd tijdens piekmomenten. Gelukkig zien we dat veel Rotterdammers nog steeds de weg naar ons weten te vinden. Op een manier die bij hen past!”

- Arjan van Gils, wethouder gemeente Rotterdam

'Passende dienst- verlening, dat is goed geregeld'

“We streven naar passende dienstverlening voor alle Rotterdammers. In 2020 veel vanuit huis, maar ook nog op onze locaties en waar nodig aan huis. We hebben er alles aan gedaan om de dienstverlening zo goed mogelijk door te laten gaan. Dat Rotterdammers nog steeds tevreden zijn over die dienstverlening is iets om trots op te zijn.

'Passende dienst- verlening, dat is goed geregeld'

Door veel creativiteit en veerkracht bij onze collega’s maken we de dienstverlening iedere dag weer wat beter. Passende dienstverlening, dat is goed geregeld!”

- Annemarie de Rotte, directeur Klantcontact gemeente Rotterdam